Click for more info..

Thursday, March 14, 2013

Pengumuman Tarikh Pesta Buku 2013

~ Pesta Buku Antarabangsa 2013 ~



Pesta buku kembali lagi. Ye, ye tau lah kalian sangat teruja kan..? Macam aku jugak. Seriously sangat excited. Walaupun baru tau tarikh je. Maklum la, dah lama aku menanti nak pergi Pesta Buku ni. Lagipun, Pesta Buku ni je la tempat aku dok borong segala buku, novel and komik kegemaran aku. Yang paling penting sekali, Pesta Buku ada discount yang banyak. So, sape rasa nak borong buku tu, memang sangat digalakkan la datang ke sini..


Aku tak tau kenapa sampai sekarang pengumuman tarikh Pesta Buku 2013 tak diumumkan. Mungkin sebab terlalu awal. Maklum la, baru bulan 3 kot. Apa-apa pun tarikh bila Pesta Buku Antarabangsa kali ni berlangsung dah pun diumumkan oleh pihak2 yang tertentu. So, meh nak bagi tau..


Pesta Buku Antarabangsa 2013
PWTC
26 April – 5 Mei 2013


Macam biasa la, tiap tahun Pesta Buku akan berlangsung sekitar bulan 4 or 5 kat PWTC. So, siap2 la kumpul duit dan bersedia untuk borong buku kegemaran kalian ok. Hmm.. alang-alang dah cerita pasal buku ni teringat pulak kat Voucher Buku yang baru dapat ritu. Sebenanya aku xguna 1 hape pun lagi. Ingatnya nak guna masa Pesta buku ni nanti. Tapi kan, aku xtau la boleh ke tak, nak shopping buku kat Pesta Buku guna voucher tu.. 


Setakat ni, tak de pulak desas-desus kata boleh guna voucher tu kat sana nanti. Apa pun, kalo xsalah aku la kan. Tahun lepas boleh je guna voucher tu. Teringat pula kala aku menghabiskan voucher tu terlalu awal sebab konon-konon expired bulan 3, sekali extend pulak expired day tu sampai bulan 4. Time tu kan pesta buku bulan 4. Tapi apa boleh buat, aku dah abiskan voucher tu awal. Cam hape je kan..


Memandangkan voucher buku kali ni expired akhir bulan 5, so aku dapat rasakan mungkin boleh guna voucher buku kat sana nanti. Kemungkinan boleh guna voucher buku kat sana nanti adalah tinggi. Harap-harapnya boleh la kan. Perhaps.. So, tarikh Pesta Buku dah tau, now just wait till the day comes. Selamat menanti, and selamat bershopping nanti..


~ Owh, baru dpt tau voucher buku dah diumumkan
boleh digunakan di pesta buku nanti..
Zt-Zati

2 comments:

Rima Alliq Entertainment said...

fuh pesta buku.lama x pergi

zt-zati said...

bole la pergi tahun ni klo ada kelapangan..
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ulang Tahun My Lovely Blog

Daisypath Friendship tickers